دستکش های یکبار مصرف پلی چیست؟

دستکش های یکبار مصرف یک ابزار محافظ رایج در صنعت خدمات غذایی است. آنها برای محافظت از دست ها طراحی شده اند و به دستکش های خدمات مواد غذایی اضافه می شوند تا از آلودگی متقابل جلوگیری کنند. 

بیشتر بخوانید: پانچو بارانی پلاستیک پلی اتیلن

انواع مختلفی از دستکش های یکبار مصرف وجود دارد که هر کدام ویژگی ها و کاربردهای متفاوتی دارند. آنها شامل کلر طبیعی، کلر و پودر کلر هستند.

 آنها به طور گسترده ای در خدمات غذایی برای محافظت در برابر میکروب ها استفاده می شوند و دستکش های اضافه شده به سرویس غذا برای جلوگیری از آلودگی متقابل ضد عفونی می شوند.

 دستکش های کلردار طبیعی، کلر و پودر به طور گسترده ای در خدمات غذایی برای محافظت در برابر میکروب ها استفاده می شود و دستکش های اضافه شده به سرویس غذا برای جلوگیری از آلودگی متقابل ضد عفونی می شوند.

دستکش طبیعی پلی اتیلن

دستکش های پلی اتیلن طبیعی از مواد استخراج شده از گیاهان ساخته می شوند. آنها طبیعی ترین نوع دستکش یکبار مصرف هستند که از انواع روغن های گیاهی ساخته می شوند.

بیشتر بخوانید: آستین یکبار مصرف نایلونی

 آنها زرد هستند و دوام کمتری نسبت به انواع دیگر دستکش های یکبار مصرف دارند. از دستکش های پلی اتیلن طبیعی می توان در خدمات غذایی و سایر صنایع استفاده کرد. آنها برای کاربردهای غیر غذایی مانند تمیز کردن و جابجایی عمومی مناسب هستند. 

آنها همچنین برای صنایعی که نیازی به عقیمی نیست مناسب هستند. دستکش های پلی اتیلن طبیعی در اندازه ها و ضخامت های مختلفی تولید می شوند. آنها همچنین در انواع بدون پودر و پودر عرضه می شوند.

 دستکش های پلی اتیلن طبیعی در مقایسه با انواع دیگر دستکش ها نسبتاً ارزان هستند و در بسیاری از خرده فروشان یافت می شوند.

دستکش پلی اتیلن کلر

دستکش های پلی اتیلن کلر از مواد مصنوعی و یک محصول جانبی کلر ساخته شده اند. دستکش های کلر بهداشتی ترین دستکش های یکبار مصرف هستند که از مواد مصنوعی و محصول جانبی کلر ساخته شده اند. کلر برای کمک به کشتن عوامل بیماری زا روی دستکش استفاده می شود. 

بیشتر بخوانید: کلاه یکبار مصرف پلاستیکی

دستکش های کلر نسبت به دستکش های پلی اتیلن طبیعی دوام بیشتری دارند و ماندگاری بیشتری دارند. همچنین نسبت به دستکش های پلی اتیلن طبیعی زرد کمتری دارند و برای کاربردهای خدمات غذایی مناسب ترند. 

دستکش های پلی اتیلن کلر برای کاربردهای غیر غذایی مانند تمیز کردن و جابجایی عمومی مناسب هستند. آنها همچنین برای صنایعی که نیازی به عقیمی نیست مناسب هستند. دستکش های پلی اتیلن کلر در اندازه ها و ضخامت های مختلفی تولید می شوند.

 آنها همچنین در انواع بدون پودر و پودر عرضه می شوند. دستکش های پلی اتیلن کلر گران تر از دستکش های پلی اتیلن طبیعی هستند اما در مقایسه با دستکش های لاتکس هنوز نسبتاً ارزان هستند. آنها را می توان در بسیاری از خرده فروشان یافت.

دستکش پلی اتیلن پودری کلر

دستکش های پلی اتیلن پودری کلر از مواد مصنوعی و محصول جانبی کلر ساخته شده اند. آنها بهداشتی ترین دستکش های یکبار مصرف هستند که از مواد مصنوعی و محصول جانبی کلر ساخته شده اند. کلر برای کمک به کشتن عوامل بیماری زا روی دستکش استفاده می شود. 

بیشتر بخوانید: پیش بند پلاستیکی کودک

دستکش های پلی اتیلن کلر پودری دوام بیشتری نسبت به دستکش های پلی اتیلن طبیعی دارند و ماندگاری بیشتری دارند. همچنین نسبت به دستکش های پلی اتیلن طبیعی زرد کمتری دارند و برای کاربردهای خدمات غذایی مناسب ترند. 

دستکش های پلی اتیلن کلر پودری برای کاربردهای غیر غذایی مانند تمیز کردن و جابجایی عمومی مناسب هستند. آنها همچنین برای صنایعی که نیازی به عقیمی نیست مناسب هستند. دستکش های پلی اتیلن پودری کلر در اندازه ها و ضخامت های مختلفی تولید می شوند. 

آنها همچنین در انواع بدون پودر و پودر عرضه می شوند. دستکش های پلی اتیلن کلر پودری گران تر از دستکش های پلی اتیلن طبیعی هستند، اما در مقایسه با دستکش های لاتکس هنوز نسبتاً ارزان هستند. آنها را می توان در بسیاری از خرده فروشان یافت.

نحوه انتخاب دستکش پلی سرویس مواد غذایی یکبار مصرف

دستکش های پلی اتیلن طبیعی برای کاربردهای غیر غذایی مانند تمیز کردن و جابجایی عمومی مناسب تر هستند. 

آنها همچنین برای صنایعی که نیازی به عقیمی نیست مناسب هستند. دستکش های پلی اتیلن کلر بهداشتی تر از دستکش های پلی اتیلن طبیعی هستند و برای کاربردهای خدمات غذایی مناسب تر هستند. 

بیشتر بخوانید: قیمت کاور کفش نایلونی ضخیم

دستکش های پلی اتیلن کلر پودری نسبت به دستکش های پلی اتیلن طبیعی بهداشتی ترند و برای کاربردهای خدمات غذایی مناسب ترند. هنگام انتخاب دستکش پلی اتیلن سرویس غذاخوری یکبار مصرف به موارد زیر توجه کنید:

– محل استفاده از دستکش

– دستکش در چه صنعتی مورد استفاده قرار خواهد گرفت

– اگر نیاز به بهداشت بیشتر دستکش دارید

– اگر به دستکش بادوام تری نیاز دارید

– اگر به دستکش هایی نیاز دارید که ضخامت مشخصی دارند

– اگر به دستکش هایی نیاز دارید که بدون پودر باشند یا دارای روکش باشند

– اگر به دستکش هایی نیاز دارید که به رنگ طبیعی (زرد) و یا در رنگ های دیگر باشد

– در صورت نیاز به دستکش مناسب برای یک نوع غذایی خاص (گوشت، غذاهای دریایی، لبنیات)

– اگر به دستکش هایی نیاز دارید که برای کاربرد خاصی (دست زدن به پول، جابجایی مواد شیمیایی، جابجایی مواد غذایی) مناسب باشد.

نحوه استفاده از دستکش پلی سرویس مواد غذایی یکبار مصرف

اگر می خواهید از دستکش های پلی اتیلن یکبار مصرف سرویس غذا استفاده کنید، این نکات کلی را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید:

– اطمینان حاصل کنید که از اندازه صحیح برای جلوگیری از نیشگون گرفتن استفاده می شود.

بیشتر بخوانید: خرید کاور آستین یکبار مصرف

– دستکش ها را روی دست های تمیز قرار دهید.

– برای جلوگیری از انتقال میکروب فقط یک بار از دستکش استفاده کنید.

– از تناسب مناسب دستکش ها اطمینان حاصل کنید.

– مطمئن شوید که دستکش ها پاره نشده یا آسیب نبینند.

– دستکش ها را با احتیاط خارج کنید تا از تصادف جلوگیری شود.

اندیشه های پایانی

دستکش های پلی اتیلن سرویس غذای یکبار مصرف به طور گسترده در صنعت خدمات غذایی استفاده می شود. دستکش های یکبار مصرف انواع مختلفی دارند: طبیعی، کلر و پودری کلردار.

هنگام انتخاب دستکش پلی اتیلن سرویس غذای یکبار مصرف، محل استفاده از آن، صنعتی که در آن مورد استفاده قرار می گیرد و در صورت نیاز به رعایت بهداشت بیشتر در نظر بگیرید.

پس از انتخاب دستکش، نکات کلی برای استفاده از آنها را دنبال کنید تا بیشترین بهره را از آنها ببرید.