پانچو بارانی یکبار مصرف پلی اتیلن

پانچو بارانی یکبار مصرف تولیدی شرکت نیاز پلاست بهترین گزینه برای زمانی که شما با باران یا برف اتفاقی روبرو می شوید

  • از هدر دادن پول با خرید پانچوهای بارانی یکبار مصرف ارزان و شل و ول خودداری کنید ،  پکاور بارانی پلاستیکی نیاز پلاست بهترین انتخاب است زیرا از پلاستیک پلی اتیلن با ضخامت 0.035 میلی متر ساخته شده است که ضخیم ترین پلاستیکی است که موجود در بازار است و در جیب شما نیز جا می گیرد.
  • آن را در جیب، کیف، کوله پشتی یا کیف پول خود حمل کنید و در مواقع اضطراری که باران یا برف از هیچ جا شروع می شود، از ما تشکر خواهید کرد.

  • از ماجراجویی‌های خود لذت ببرید، بدون اینکه نگران باشید که باران شروع می‌شود، پانچوهای بارانی سنگین ما زمانی عالی هستند که کوله پشتی سبکی را آماده می کنید و نمی‌خواهید چتر یا کت بارانی سنگین و جاگیر را با خود حمل کنید.
  • ایده آل برای کمپ، طبیعت گردی، پیاده روی، ماهیگیری، رویدادهای ورزشی یا هر فعالیت بزرگ در فضای باز که دوست دارید

  • از خود در برابر طبیعت بدون آسیب رساندن به آن محافظت کنید ، ساخته شده از ضخیم ترین مواد پلی اتیلن، پانچوی باران 100% ضد آب شما را خشک نگه می دارد و از تمام فعالیت های خود در فضای باز لذت می برید.
  • پانچوی سبک وزن ما تقریباً برای همه مناسب است و یکی از بزرگترین کاور بارانی پلاستیکی موجود است. حتی روی کوله پشتی هم قرار می گیرد و طراحی منحصر به فرد آن شما را در آن روزهای گرم خنک نگه می دارد.

نیاز پلاست تولید کننده  کاورهای پلاستیکی و پلی اتیلن حرفه ای ضد آب در ایران است، از جمله این کاورها می توان انواع کاور کفش نایلونی ضخیم پلی اتیلن، کاورهای کفش جراحی یکبار مصرف، کاور استین یکبار مصرف نایلونی ، پیش بند پلی اتیلن، دستکش پلی اتیلن  و انواع پانچو یکبار مصرف پلاستیکی پلی اتیلن را نام برد