قیمت کاور کفش نایلونی ضخیم پلی اتیلن

کاور کفش نایلونی ضخیم پلی اتیلن امروزه مصارف زیادی دارد اگهر کمی به گزشته برگردیم بیاد می آوریم قبلا بیشتر از روکش های پارچه ای برای کفش یا چکمه استفاده می شد ، اما اکنون از روکش های یکبار مصرف بیشتر استفاده می شود، از جمله کاور کفش های نبافته یکبار مصرف ، کاور کفش پلاستیکی و کاور کفش پلی اتیلن یکبار مصرف و … می باشد

بزرگترین ویژگی پوشش کفش یک بار مصرف  استفاده راحت است و دامنه کاربرد گسترده آن است، که مواد مورد استفاده در هر کدوم متفاوت است زیرا عملکرد مربوطه نیز متفاوت است، می تواند از لغزش، از الکتریسیته ساکن و از گرد و غبار جلوگیری کند.

علاوه بر این، قیمت آن بسیار پایین‌تر از روکش‌های کفش غیر یکبار مصرف است و استفاده از آن نیز راحت است.

کاور کفش بلند یکبار مصرف با استفاده از کیفیت بالا و ضخامت فوق العاده ای برخوردار است.
… روکش چکمه پلی اتیلن ، روکش آستین پلی اتیلن ،کفش ضد لغزش 
نیاز پلاست تولید کننده کاور کفش حرفه ای ضد آب در ایران است، از جمله این کاورها می توان انواع کاورهای کفش جراحی یکبار مصرف، کاور استین یکبار مصرف نایلونی ، پیش بند پلی اتیلن، دستکش پلی اتیلن  وانواع پانچو یکبار مصرف پلاستیکی پلی اتیلن را نام برد، PE .
این شرکت یکی از حرفه ای ترین تولید کنندگان و تامین کنندگان کاور های پلاستیکی یکبارمصرف در ایران می باشد که با محصولات با کیفیت و خدمات خوب شناخته می شود

توضیحات محصول

  • یک سایز متناسب با همه: 36.8*14.9 سانتی متر روکش کفش دارای یک نوار الاستیک برای انعطاف پذیری مناسب برای اندازه های کوچک/متوسط/بزرگ کفش است و روکش ها را روی پاهای شما محکم نگه می دارد.
  • مواد قوی و بادوام: پلاستیک پلی اتیلن محکم و بادوام، پاره شدن آسان در هنگام کشیدن

  • یکبار مصرف برای تمیز و بهداشتی: با پوشیدن روکش کفش، لازم نیست هنگام مهمان شدن در خانه دوست از درآوردن کفش های خود خجالت بکشید. این روکش کفش ها از مواد مقاوم در برابر آب برای محافظت از کفش های مورد علاقه شما در برابر باران، گل و لای، کثیف، مرطوب، برف تولید شده اند.
  • می توان از آن برای محافظت از موکت و کف داخلی خود در برابر آلودگی بیرون استفاده کرد

  • برنامه های کاربردی: مناسب برای خانه، مسافرت، مهمانی، موزه، ماشین، باغ، محل کار، اداره، کارگاه بدون گرد و غبار، روز بارانی، همه در محیط های داخلی و خارجی
  • ما پشت محصولات خود ایستاده ایم و امیدواریم که از سفارش خود راضی باشید! در صورت وجود هر گونه مشکل با ما تماس بگیرید

موارد استفاده کاور کفش نایلونی ضخیم

این محصول ساخته شده از پلی اتیلن برای پوشاندن پاها و حفظ بهداشت کارگران عالی است از کاور کفش نایلونی ضخیم برای استفاده در مهد کودک، مهمانداری، حمل و نقل مواد غذایی یا نظافت مورد استفاده قرار می گیرد .

ساخته شده از 100% پلی اتیلن خشن در رنگ آبی با لبه الاستیک بالایی برای یک

چگونه می توانم بفهمم که باید کاور کفش بپوشم؟

برای اطلاع از قوانین خاص در مورد روکش کفش، مقررات محل کار خود را بررسی کنید. OSHA اغلب مقررات خاصی برای کاور کفش بر اساس محیط کار دارد و کارکنان باید همیشه با این استانداردها آشنا باشند.

اگر کار شما نیاز به کاور کفش دارد، باید توسط شرکت برای شما تهیه شود. با این حال، اگر کار شما به آنها نیاز ندارد، اما فکر می کنید که استفاده از آنها برای شما سود خواهند داشت، می توانید آنلاین خود آن را خریداری کنید.

برای محافظت از خود در محل کار، کفش هایتان و ایمن نگه داشتن شما در حین کار، کاور کفش بپوشید.

چگونه روکش کفش را انتخاب کنیم؟

کاور کفش در اشکال و اندازه های مختلفی برای کاربردهای مختلف وجود دارد. انتخاب روکش کفش مناسب به کاری که انجام خواهید داد و محیط محل کار بستگی دارد.

آیا به روکش کفش برای ضد لغزش یا عدم لغزش نیاز دارید؟ آیا روکش کفش شما باید طوری ساخته شود که روی کفش معمولی یا چکمه هم قرار بگیرد؟ مقررات کاری در مورد روکش های محافظ کفش چیست؟ تمام این سوالات باید مورد بررسی قرار گیرد تا مشخص شود به کدام روکش های محافظ کفش نیاز دارید و چه زمانی باید آنها را بپوشید.

کیفیت کاور کفش ضد آب پلی اتیلن با کیفیت خوب ما با قیمت عمده روکش کفش پلاستیکی پلی اتیلن یکبار مصرف کاور کفش ضد آب به استانداردهای پیشرو بین المللی محصولات مشابه رسیده است و دوام و قابلیت اطمینان عالی دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت پیش بند پلاستیکی

امیدواریم با تلاش ما ساختار شرکت معقول تر، مدیریت علمی تر و فرهنگ پیشرفته تر شود. ما با سالها تجربه در صنعت، مجموعه ای از خدمات جامع از طراحی، تحقیق و توسعه، تولید و پس از فروش را به مشتریان ارائه می دهیم.