پیشبند یکبار مصرف برای مصارف رستورانی و خانگی

پیشبند یکبار مصرف برای مصارف رستورانی و خانگی ، هنگام طبخ و سرو غذا با پوشیدن پیشبند یکبار مصرف از لباس های خود محافظت کنید.

اگر تا به حال سس اسپاگتی را روی بلوز مورد علاقه‌تان پاشیده‌اید، روی یک بوم هنری خیس بمالید، یا سعی کرده‌اید لکه‌های کثیفی شلواری را که در باغبانی پوشیده‌اید پاک کنید، می‌دانیم چه احساسی دارید.

شما می توانید از یک پیش بند برای محافظت از لباس های خود استفاده کنید، اما همیشه در صورت نیاز یک پیش بند تمیز در دسترس نخواهید داشت – و پیش بند های کثیف قابل استفاده مجدد نیز می توانند باعث ایجاد لکه شوند!

یک بسته پیش بند یکبار مصرف را در گاراژ، زیر سینک آشپزخانه یا همراه با وسایل نقاشی خود ذخیره کنید تا مشکلات آشپزی، باغبانی و صنایع دستی خود را کاهش دهید.

آنها به تمیز و خشک نگه داشتن لباس های شما در هنگام کار با گریس، پاک کننده ها، خاک یا رنگ کمک می کنند.

این ست پیش بند پلاستیکی دارای 20 پیش بند است، بنابراین می توانید چند پیش بند را در سرتاسر خانه یا آشپزخانه تجاری خود در هر جایی که نیاز به محافظت بیشتری دارید قرار دهید.

اگر مرتب خانه خود را تمیز می کنید، یکی را در کابینت حمام نگهداری کنید. به عنوان یک پیش بند تمیزکننده، می تواند از تغییر رنگ لباس های شما در هنگام استفاده از پاک کننده های خانگی جلوگیری کند.

وقتی کارتان تمام شد، آن را بدون نگرانی از خراب شدن لباس هایتان توسط مواد شیمیایی پرتاب کنید. اگر ساختن آشغال‌های خلاقانه بیشتر به سبک شماست، با ابزار هنری و رنگ‌های خود یکی را نگه دارید.

هنرمندان از داشتن پیش بند نقاشی دور ریختنی که به راحتی در اتاق کاردستی قابل دسترسی باشد، لذت خواهند برد.

هر کسی می تواند برای این پیش بند های چند منظوره کاربرد پیدا کند! کسانی که در آزمایشگاه، کلینیک یا خانه سالمندان کار می کنند باید بیش از یک فرد معمولی بهداشت را در نظر بگیرند. خوشبختانه، این پیشبندهای نازک برای بردن به محل کار مناسب هستند.

آنها را در کیف خود حمل کنید، تعدادی را در ماشین خود ذخیره کنید یا آنها را در محل کار خود برای همکاران یا بازدیدکنندگان قرار دهید.

مواد نازک آنها را نسبت به سایر پیشبندهای یکبارمصرف راحت‌تر و کمتر ضایع می‌کند و برای بیشتر بزرگسالان طراحی شده‌اند.

اندازه آنها 45 اینچ L x 28 اینچ W با بندهای 19 اینچی در دو طرف است. چه یک باغبان مشتاق، یک آشپز حرفه ای، یک آرایشگر سخت کوش یا یک آرایشگر اختصاصی سگ باشید، HOME-X محصولات متنوعی مانند پیش بند یکبار مصرف ما را ارائه می دهد که برای آسان تر کردن زندگی شما طراحی شده اند.

 کار در یک رستوران یا آشپزخانه خانه ممکن است کثیف شود! هاین ست 20 پیش بند را در دست داشته باشید تا غذا و مایعات هنگام طوفان، لباس هایتان را لکه نکنند.
کراوات های متصل به آنها کمک می کند تا آنها را در جای خود نگه دارید، بنابراین در حین حرکت در آشپزخانه تمیز خواهید ماند.

محافظت چند منظوره: پیش بند ها برای محافظت از لباس های شما در حین پختن غذا عالی هستند، اما اگر در خانه خیلی سرآشپز نیستید، می توانید از این پیش بند ها برای خیلی بیشتر استفاده کنید! هنگامی که در حال نقاشی شاهکاری با آبرنگ، کوتاه کردن موها در سالن، کاشت گل در باغچه یا تمیز کردن خانه هستید، لباس های خود را تمیز نگه دارید.

مواد پلاستیکی سبک: این پیشبندهای نیمه شفاف از پلاستیک یکبار مصرف ساخته شده اند، بنابراین تا روز لباسشویی نیازی به نگرانی در مورد استفاده مجدد از پیشبند کثیف نخواهید داشت. پلاستیک مقاوم در برابر آب کمتر از نیم میلی‌متر ضخامت دارد و پیش‌بند را برای استفاده طولانی راحت می‌کند، اما همچنان به اندازه‌ای ضخیم است که لایه‌ای از محافظت را ایجاد کند.

 ما می دانیم که بهداشت مهم تر از همیشه است، و ما معتقدیم که همه باید بتوانند از خود محافظت کنند. به همین دلیل است که ما این پیشبندهای یکبار مصرف را برای بزرگسالان طراحی کردیم—آنها یک اندازه هستند تا هم برای مردان و هم برای زنان مناسب باشند. گره های دو طرف تنظیم پیش بند را آسان می کند تا برای بیشتر بزرگسالان راحت باشد و به بهداشت آشپزخانه کمک کند.

ست انبوه 20 تایی: پیش بند آشپزخانه یکبار مصرف ما در مجموعه 20 تایی عرضه می شود، بنابراین برای انجام کارهای خانه، پختن غذای مورد علاقه خود یا گذراندن بعدازظهر به کاردستی چیزهای زیادی خواهید داشت. از آنجایی که تعداد زیادی در یک بسته وجود دارد، می توانید آنها را در آشپزخانه یا انباری خود، همراه با وسایل نظافتی خود و در اتاق هنری خود نگهداری کنید و بدون توجه به کار، به راحتی به آنها دسترسی داشته باشید.

نظرات مشتریان