دستکش آشپزخانه یکبار مصرف فله شفاف برای پخت و پز

دستکش آشپزخانه یکبار مصرف فله شفاف برای پخت و پز، دستکش های پلی اتیلن یکبار مصرف 500 قطعه ضخیم تر، ساخته شده از پلی اتیلن درجه مواد غذایی، 100% ایمن برای استفاده روزانه، بی بو، سازگار با محیط زیست و ضخیم تر از دستکش های یکبار مصرف معمولی، چقرمگی قوی تر است.

دستکش های ایمن غذای دستی: کاملاً مناسب برای دست زدن به غذا یا پخت و پز، مانند تهیه همبرگر و سوشی، چاشنی گوشت و ماهی، یا بریدن سیر، پیاز و سایر غذاهای بدبو، و هیچ بویی روی دست باقی نمی ماند.

دستکش‌های پلاستیکی چند منظوره: این دستکش‌های یکبار مصرف بیشتر از صرفاً برای تهیه غذا خوب هستند، همچنین برای تمیز کردن، غذاخوری مهمانی، آرایشگری، شستشوی ماشین و غیره مناسب هستند.

 این دستکش های پلی اتیلن یکبار مصرف سایز بزرگ برای بزرگسالان و کودکان مناسب است، به راحتی پوشیده می شود و به راحتی از بین می رود و سطح سنباده بهتر در دست گرفتن است.

ما مطمئن هستیم که شما هم مانند ما عاشق دستکش های شفاف یکبار مصرف ما خواهید بود. اگر از محصول ما ناامید شده اید، 100% ضمانت تعویض یا بازپرداخت محصول را به شما می دهیم.

دستکش یکبار مصرف ضخیم تر، ، سرویس غذا، تمیز کردن، یک سایز مناسب بیشتر

توضیحات محصول

مواد پلاستیک
نام تجاری YQL
اندازه تک سایز (بسته 500 عددی)
رنگ پاک کردن
ویژگی خاص قابل عرضه
کامنت منتخب مشتری
……..
من از این ها برای رنگ مو استفاده می کنم، برای گذاشتن دستکش های باغچه برای جلوگیری از کثیفی ناخن های دستم، و به طور کلی برای پوشاندن دست هایم در حین پخت و پز وقتی نمی خواهم غذای اسیدی بریده شود. آنها مانند دستکش های جراحی نمی چسبند و به راحتی پاره نمی شوند، بنابراین من آنها را بسیار بهتر از دستکش های لاتکس برای کارهای استاندارد خانگی دوست دارم.