قیمت پیش بند پلاستیکی یکبار مصرف – بسته 100 تایی

پیش بند پلاستیکی یکبار مصرف ما برای محافظت از لباس ها از قرار گرفتن در معرض آلودگی های میکروبی، خون، مایعات بدن، ترشحات و سایر مایعات در محیط های بیمارستانی طراحی شده است.

اینها همچنین در برابر لکه‌های ناشی از پاشیدن و کثیفی محافظت می‌کنند و برای محیط‌های تولید مواد غذایی، آزمایشگاه‌ها، نظافت، آرایشگاه‌ها و سایر مکان‌های کاری که در آن آب یا روغن کار می‌شود، عالی هستند.

پیش بند پلاستیکی یکبار مصرف ما دارای کیفیت ضد آب و ساختار LDPE (پلی اتیلن با چگالی کم) است که آنها را سبک و راحت بدون محدودیت حرکت می کند.

اینها همچنین دارای طراحی گردن آویز با بسته های کمری برای تناسب نزدیک هستند.

پیش بند پلاستیکی یکبار مصرف و روپوش های یکبار مصرف جزء ضروری اکثر تجهیزات حفاظت فردی کارکنان مراقبت های بهداشتی (PPE) هستند.

اینها باید زمانی پوشیده شوند که خطر بالقوه قرار گرفتن در معرض خطرات مختلف در یک محیط بیمارستان وجود دارد.

تجهیزات حفاظتی باید مطابق با دستورالعمل های محل کار شما با دقت تعویض و حذف شوند.

ما همچنین روپوش‌های محافظ تمام بدن، از جمله کاور آستین یکبار مصرف ، پیشبند یکبار مصرف دندانپزشکی وانواع ارزان قیمت کاور کفش نایلونی در دسترس داریم که برای محافظت از پوست و لباس‌های پوشنده در برابر پاشیدن مایعات زیاد طراحی شده‌اند.

برای مشاهده مجموعه کامل محصولات محافظ ما، محدوده جوراب پلاستیکی یکبار مصرف می توانید شرکت ما را بررسی کنید .

این پیش بند یکبار مصرف در بسته های 100 تایی عرضه می شود. لطفا برای تخفیف عمده با تیم ما تماس بگیرید.

لطفاً برای اطلاعات بیشتر در مورد پیشبند یکبار مصرف ما با شرکت هواپیمایی یدکی و تعمیرات محدود تماس بگیرید. ما اینجا هستیم تا در مورد تمام نیازهای PPE شما کمک کنیم.

برای اینکه کارمندان خود بهترین تغییر را در تمیز و ایمن ماندن داشته باشند، این‌ها با یک شکل یک‌اندازه طراحی شده‌اند و در جعبه‌های 100 تایی بسته‌بندی شده‌اند تا اطمینان حاصل شود که انبار شما همیشه برای همه افرادی که به محافظ یکبار مصرف نیاز دارند مجهز است. تن پوش. وقتی از گزینه با کیفیت برتر استفاده می کنید، هیچ مصالحه ای پیدا نمی شود.
مواد
رنگ
طول (سانتی متر)
عرض (سانتی متر)
ضخامت (μm)
وزن (گرم)
HDPE/LDPE/CPE
سفید، آبی، زرد، قرمز و غیره
105
69
11
6
110
71
22
13
125
81
10.7
10
130
85
25
20
140
75
27.8
20
170
110
100
139
پیشبندهای یکبار مصرف چه وزنی دارند؟
وزن پیشبند یکبار مصرف چیست؟ وزن پیش بند یکبار مصرف مناسب بودن آن را برای فعالیت های خاص مشخص می کند، با وزن سنگین تر که برای محیط های مکانیکی مناسب تر است. محبوب ترین وزنه های پیش بند یکبار مصرف 10 میکرون (سبک) و 16 میکرون (وزن متوسط) هستند .
آیا پیش بند پلاستیکی قابل استفاده مجدد است؟
روپوش ها و پیش بند های یکبار مصرف فقط برای یک بار مصرف هستند و برای استفاده مجدد نباید شسته شوند . آنها باید بلافاصله پس از برداشتن دور ریخته شوند. روپوش‌ها از مواد پلی‌پوش ضد مایع ساخته شده‌اند.